Wednesday, August 5, 2009

OgOs

Ogos!!!!!!!!

xsangka cepat tol da bulan ogos..dalam bulan ogos nie aku akan meraikan hari jadi aku yang ke-21..xsangka lah da 21 da..cm nak balik umur 12 tahun lah..hehee..kalau lah ley putarkan masa katekan..

Ogos!!!!!!!!!

bulan nie gak kte akan menyambut bulan pose..cm ne lah agak nye situasi berpose di putrajaya nie....sadis nye rase, kalau kat kampung hari2 mak masakkan lauk yang sedap2 tok berbuka tapi kali nie berpose di tempat orang nie cm ne lah agakkan..makan kene carik sendiri..xlain xbukan bazar ramadhan lah jadi tumpuan..(luahan hati ~ aku da bosan makan bungkus, windu kat kampung).

Ogos!!!!!!!!

bulan nie gak aku akan menyambut hari lahir ayahanda tercinta..pikirkan nak belikan hadiah untuk dye tapi baget bulan nie agak tersasar gara2 lesen memandu...nampak nye kenelah aku tangguhkan niat di hati aku nie..

Ogos!!!!!!!!

harap2 di bulan baik nie, segalanya berjalan dengan lancar. Amin,

0 comments:

Post a Comment